Zzzznark..

Oj! Sucken liten tröttis jag var igår! Slumrade till på soffan vid åttasnåret, sen minns jag bara en snarkning (vaknade till av min egen snarkning hahaha!) och att jag träffade huvudkudden perfekt när jag släpade mig till sängen X) Somnade direkt kan jag också tillägga ;)

Tog typ två minuter imorse innan jag vaknade av alarmet, "Jaha, är det min?" yrade jag -drömde ju att jag var kines och skulle gifta med med en amerikans dam, men jag måsta veta mitt efternamn men det kom jag inte ihåg för det var så krångligt. Hahaha X) Värsta intressanta drömmen med en massa andra detaljer, så man ville liksom veta mer/inte vakna X)

Nu ska jag skölja bort smaken av en fruktansvärd couscous-sallad med en stor kopp kaffe ('Fryst färdigmat/micromat' är tamefan det äckligaste!!), innan jag går ner och sliter några timmar till ;)

Hade energi att locka håret imorse iaf ;)


Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback