Äggmöööök vad tröttsam daaag!

Uscha, bara elände. Det har 'inget' med mig att göra men man blir ju ledsen åt andra (inte meningen att vara 'nyfikensökande' skrivning, det är en kollega och så, som jag inte vill skriva om, men man blir lite blue liksom).

Ja, men ja. Annars då? Ja, väldigt trött dag idag känner jag. Gick på donken och köpte lunch nyss (chicken birger med morötter och ramlösa citrus -haha, tess skrattar nog ihjäl sig för det var min standard-beställning när hon bodde här och vi jobbade här/umgicks mkt. Ååå! Saknar!!!). Iallafall! Så skulle jag betala men jag hade ju GLÖMT ATT FÖRA ÖVER PENGAR till kortet! X) hahaha! Och så fanns det noll internet så det gick inte med appen, så jag fick ringa och det tog verkligen forEVER! Hahaha! "Förlååååt!" Sa jag "Nä, de e luuungt" sa tjejerna i kassan, haha!

Japp, det var det!


Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback