Startar en ny blogg! :D

Okej, detta inlägg skrev jag för ett tag sedan, nu kommer det! :
 
Satt och läste igenom en massa gaaaamla inlägg nyss och jisses så länge jag har bloggat! :D När bloggar kom i början så förstod man nog inte hur stort detta skulle bli. Även om det dött ut lite (-fb, instagram, twitter är ju så mycket enklare och smidigare ;) )
Iallafall så läser jag och inser hur kul det är att läsa X) För jag har varit så.. specifik och personlig så jag minns ju genom det. Dock är det ju så att nu är detta något större än när jag började, så jag har kanske varit för personlig. Inte på det sättet att jag har hängt ut någon eller .. ja inte vet jag, lagt upp nakenbilder på någon, hah! X) Men mer att jag skrivit dagbok och de första inläggen, eller ja åren, är mer så. Sen nu på sistone så vill jag skriva på ett annorlunda sätt. För liksom inte bara mig själv :) Fortfarande ha kvar och läsa igenom de gamla 'dagböckerna', men förnya mig och börja en ny.. ett nytt it-liv så att säga! :D
Det känns som 2013 är ett bra år! Och med det vill jag vidarebifodra er till min ny-gamla blogg! :D
 
http://simoned.blo.gg/
 
Alltså samma simoned men ny blo.gg  ( BLO *punkt* GG ) Kortare och enklare ;)  Lägg till den på minnet eller hårddisken ist -så kommer denna bli mitt lilla hideout som ingen annan ser ;)
 
simoned.blo.gg ! See ya there!
Kram och hej! :D
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh så känner jag oxå, har suttit och läst igenom min hur många ggr som helst och tagit bort hur många inlägg som helst som jag tycker är för personligt att folk ska läsa nu. Man var lixom en annan människa då. :)

Svar: Ja, precis! Tänkte göra så jag också, men ändå..har man ett sug att ha kvar dem å läsa, haha X) Nu tog jag mod till mig och startade en ny! ;) :D
Simone

2013-02-11 @ 13:40:12
URL: http://theresesilen.blogg.se

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback