Men heeej!

Japp, nu är man hemme då! ;)
Kan säga att det var en helvetesflygning hem iaf.. heh. Vi fick mellanlanda i Portugal och tanka, för det var vindmotstånd/snöoväder på g... HA! Nä, men det var inte så tokigt. Det var den sista tiden jag höll på dööööö.
Trodde vi skulle sitta i en timma å 20 min till när det var 20 min till landning (eftersom klockan var en timma bakåt, men så ställde inte klockan om sig på mobilen). Så då blev jag otroligt lättad att vi strax skulle landa!!  MEN jag mådde så jävla illa de sista minuterna så jag fick verkligen koncentrera mig för att inte s.p.y. Uuuhhhh.
Och herrejisses! Vad barn det var som skrek -hela.tiden. Hur orkar man åka med så små barn? En eloge till er, jag höll på få spunk. Haha.
 
Ja, så det var otroligt skönt att landa hemma i Sverige, med snöyra och allt :) Jag älskar fan snö, det är ju så jävla mysigt :) (När man inte måste hålla på jävlas med bilen osv, haha!)
 
Nu är jag nere hos papi och vi ska käka, mmm, gött å bli bjuden på käk! :D
 

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback