Tack alla fina! :)

Tack vänner och familj för alla grattishälsningar :D Kulkul!
 
Och tack till min fina familj för alla presenter jag fick! :D Jag blev verkligen superglad!
Kan ladda upp lite bilder och visa vad jag fick!
 
Fick örhängena av mamma, 'lyktan' av Denise -tack! Nu ska jag fila på min 'industriella inrednings-look'! (För de som inte fattar -jag vill alltså inte att det ska se ut som en fabrik av något slag här hemma, haha ;) Googla "industriell inredning" så får ni kanske ett hum.).
Även ugglelådan av Denisa, (cuuuute!) och linnedoftande ljuset (woodwick) Mmmm! Dör för det! Doftar så otroligt, gudomligt gott! Thank you fisa ;) Fick en ritplatta av Jimmie! En sådan man kopplar till datorn alltså! Tack! Nu håller jag på övar, haha! Måste lära mig ;) Och så fick jag bokstavskex av Edvin X) Haha! Han är så söt: "Här Måne, det är kakor." hahaha!
 
                                                        
 
Fina var paketen t.o.m ^^
 
 
Det var en liten uppdate!
Tack min fina familj! :) :love:

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback