Skrivskriv

"Men skriv nått dååå!" Sa Denise till mig idag X)
Ja, men jag har inte tid! Haha!
 
Idag fyller min fina Jimmie 25! Hihihi! Har har fått en bunt kläder av mig i present ;) Och vinter/skoterkläder. Det ska han ha! :D Han är värd så mycket mer (men plånkan sa skarpt stopp efter det.. haha! ;))
 
Jag köpte ett par vinterskor till mig själv också, som är vattensäkra (eller hur man beskriver det) och superfodrade och hur sköna som helst! Nu vill jag åka skooooteeeeer! ^^
 
Jag har bakat tårtor, och ätit tårta idag. Haha!
 
Denisa och Mackan kom hit och käka, sen drack vi lite öl/vin, sen gav Denisa upp och åkte hem (jobb imorgon). Pöjkan' gick ner till loff, och jag ska upp å jobba imorgon också. Men jag kan inte slappna av! Så jag har suttit och pluggat en stund nu, haha. Ber att jag fattat allt rätt! Så ska jag fixa det sista imorgon och lämna in!! Sista dagen på måndag, hehe. V A R F Ö R är jag ALLTID ute i sista minuten??
Haha.
 
Nu säger jag god kväll, ska spendera resterande vaken tid framför tvn!
 
 

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback