Men suck! Haha!

Fick hjärnsläpp när jag skulle logga in på banken och betala räkningar, slog fel kod tre gånger i rad! TYPISKT mig att nerva och tänka "Såhär var det väl!" Tre gånger i rad. Istället för att bara vänta och komma på den, eller leta rätt på nå papper där den kanske står. Suck.. Jaja, iallafall så ringde jag banken och han sa att jag måste till ett bankkontor och prata med dom, tur att jag bor nära ett då! ;)
Men! Så hajade jag till när han sa: 'Vill du att jag ska flytta dina pengar?' Jag visste verkligen inte att de har sådan lätt tillgång till mitt konto! Han såg ju allt och liksom pratade om mina pengar som om de vora hans. Wierd! Vad lätt det är för bankerna att bara kunna sno lite pengar här och där av folk! Huh.
 
Sidebar: Kanske lite to much info här i detta inlägg, men whatever; jag för inte över mycket pengar på visakortet-kontot -utifall det skulle bli stulet eller något. Ett bra tips från mig faktiskt! Speciellt eftersom jag pratade med en kollega igår, och hennes kort hade blivit förväxlat på krogen! Av bartendern! Han hade givit tillbaka fel kort! Så någon i piteå hade handlat en massa på hennes kort! Som tur var så fick hon tillbaka pengarna och fick ett nytt kort. Pjuh, inte nog att man måste hålla koll på kortet(pengarna) på krogen -man måste hålla koll så man får tillbaka sitt eget kort!!
 
Nu måste jag på banken!
 

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback