Herre jisses...

Idag fick jag en känsla.
Ungefär klockan tre på jobbet så började jag må.. inte bra. Blev konstig i skallen. Frågade en kollega om hon hade lust att låsa istället för mig, och det gick bra.
När vi stängt och jag slutat och är väg hem, så ringer Jimmies bror och säger att de är på akuten för Jimmie har sågat sig i handen.
Självklart får jag panik, men mikal säger att det inte är någon fara så jag kan åka hem så kanske de kommer hem snart.
Så ringer han igen efter ett tag och säger att Jimmie ska opereras ikväll (!!). Gah! Så jag åker in, hittar honom liggandes med sjukhusrocken/skjortan på sig i en sjukhussäng, tittandes på tv. Uffa då! Tydligen så var det inte farligt (in my mind så hade han kapat av sig hela handen och höll på dö..). Han slant med sågen och kapade av några senor i tummen :s :( Usch.
Han tyckte det var så onödigt att ligga där i sängen "För tummen!?" haha! Sen skulle han in på op. klockan åtta, (sövas å hela skiten :() så han skickade hem mig, haha. "Jaa, åk nu, jaa, åk. Åk." haha, uffa.
 
Nu sitter jag och väntar på samtal från honom, tror han sa att de skulle vara klara kring elva..
 
Eftersom jag är så nervig så har jag gjort klart skolarbetet nyss också, men självklart skickade jag in i fel format -fast det var RÄTT -jag svär! Men bilderna syns inteee! Gah, jag blir tokig! Jaja, skickade ett meddelande till läraren om det, och bifogade filen i ett annat format -så hoppas jag att det duger..
 
 
Men. Nu vill jag att Jimmie ringer snart! Tiden -gå fortare!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Men uscha! Hoppas det gick bra!

2012-10-01 @ 07:06:11
URL: http://nathaliesilen.blogg.se
Postat av: Denise

Meeeen! Hoppas det gick bra!

2012-10-01 @ 08:21:29
URL: http://Denisea.Webblogg.se
Postat av: Simone

Mm fy :( Men operationen gick bra, å han är hemma.

2012-10-01 @ 10:58:53
URL: http://Simoned.blogg.se

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback