Happy 23rd to meee! :D

Idag fyller jag år! 23! Hihi! :D

Började morgonen med en mor som knackade på dörren, med tårta och presenter i händerna, sjungandes 'ja må hon leva!' haha! :D mammsen då. :love:

Jim ringde och sa grattis också, hihi. Och en massa gratishälsningar på alla dessa "sociala medier" ;) fanx!

Idag hade jag tänkt hinna baka lite bullar, och göra -en till- tårta innan det kommer några och fikar.
Just nu är jag dock ute på en power walk, som tappade power nu när jag kom på att blogga ;) haha.

Annars är folk välkomna att komma och hjälpa till att äta upp fikat! ;) :D Köm ba.


Just ja! Kunde inte somna inatt, så kollade jag på mobilen: 00:05 20/9-12 -precis då jag fyller! Jag föddes kl 00:05 ^^ :)


Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback