Awake

Inatt drömde jag konstiga drömmar. Eller, inte inatt -imorse. Jimmie hade glömt att stänga av alarmet på klockan -snoozen- så den ringde lite då och då. Trött som ett as så fattade jag ingenting, tills jag tände lampan och vräkte av skiten.

Sen somnade jag om, drömde att jag irrade runt på en superkass flygplats! Så irriterande! Jag kunde bara inte hitta mitt flyg! Tillslut springer jag ner för nå trappor, hittar en gammal klasskamrat! Som hjälper mig, för hon jobbade där.
Tillslut sitter jag på mitt flyg, till Frankrike. Fast det låg uppe, vid England. ?? Så kommer jag fram, söker jobb på ett bageri, men ägaren vägrar ge mig rätt lön. Han tyckte jag kunde leva på någon hundring. Så går jag ut i en park och leker med en massa..teddybjörnar. Levande alltså.
Suck.
Haha!

Sen blev det någon olustig känsla. Alltså, jag vaknar, och det känns bara som någon står och kollar på mig.

Wieeeeeerd awakeniiiing!


Nu frukost sen -mot hudiiiik! ;)


Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback