Another list :)

Här kommer en till lista! (Kommer från Denise, Mia och jag vet inte var ;))
 
 
 

När vaknade du imorse?

 

9.55

 

Vad var det första du tänkte när du vaknade?

 

"Jävlar vad trött jag är.." Haha! Tyckte det var så konstigt att jag var så trött, eftersom jag låtit mig själv tagit sovmorgon.


Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?

 

Ne, inte idag. Igår ringde jag till Therese, hon hade varit i skogen och plockat lingon (haha, mommer vi är). Grejen var att det hade gått varg precis vid henne!!! Gah! Hon hade hört kossor råma i närheten, och bonden som körde traktorn, men tänkte "Ja, bra med lite ljud." Men det var ju bara det att han åkte ju där för han såg en varg! Den gick alldelens vid hennes bil! (Hon var inte vid bilen då, utan i skogen) Alltså gah! L Ä S K I G T ! !


Vilket humör är du på? 

 

Rätt okej tror jag, fortfarande trött, fått i mig kaffe nu så jag väntar ;)


Vad har du på dig just nu?

 

"Hudkostymen" som hanapee så fint beskriver kröppen! ;)

 

Har du ont någonstans? 

 

Inte just nu faktiskt! Annars så har jag en väldigt känslig mage, magkatarr osv. Det gör ont.


Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?

 

Hmm... Jag skulle vilja ätaaaaaaaaaaa... En kycklingsallad! Mmm! Som någon kom hit och gjorde åt mig så jagi nte behövde lyfta ett finger eller skära en endaste gurkbit, haha! ;)

 

Hur mycket var din senaste lön på?

 

176.000:-  Närå, men typ. X)


Vad köpte du när du drog ditt kort senast? '

 

Parkering.


Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?

 

Kollar alltid mailen först på morgonen, ligger alltid något litet där :)


Vad ska du göra idag och ikväll?

 

Jag ska... Haha! Tänkte skriva att jag inte visste, men så ringde Limpan alldelens nyss. Jag ska åka och 'hälsa på' i gällsta, sen ska jag måla min tavla :)

 

Vilken är den första låten du sätter på idag?

 

Shake it out - Florence and the machine. In love with that song atm!


Varför ska man läsa din blogg?

 

Ja.. Jag kan skriva lite roliga grejer ibland (DenNa LiSTa!) och lite tips :) Kanske ge lite inspiration, eller uttrycka eller visa grejer. Men mest är det om mig osv, så jag kan "kolla tillbaka" kanske, läsa vad jag gjorde då och då.

 

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?

 

Nu ska jag kolla i arkivet! ... Jag mådde lite knepigt, kände mig sjuk. (Dagen efter skrev jag en annan lista, haha!)

 

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?

 

Jag troooor... jag vet faktiskt inte! Om jag får det så lovar jag att skriva om det ;)

 

När fotade du något senast, och vad?

 

Nyss fotade jag de underbara björkarna här utanför! Älskar detta väder! Sol, höstigt, så skönt och vackert!! :D

 
Kommer du göra av med pengar idag, på vad?

 

Käk kanske. Vet inte vad jag ska laga för mat idag, måste möjligtvis inhandla ingredienser.

 

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?

 

Bordsben och sminkväska (ställde ner den på golvet, ja).

 


Vad tror du att klockan är?

 

11........20? HAH! 11.17!!

 


Vad borde du göra idag?

 

Städa, plugga, måla.

 

Vad ska du ha på dig idag?

 

Något skönt, bekvämt, oömt.

 

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?

 

Till någon som visste: "Var är jag om tio år?" Så kunde den berätta så kunde jag bestämma om jag gillade det eller inte så kunde jag justera min framtid. Haha! Det var det bästa jag kom på.. X) ;) Eller! "Vad är meningen med livet?" kanske? Om någon kunde svara på det. Fast jag tror.. alla har väl olika meningar med sina liv?

Ja, det var väl ett roligare svar än "jag vet inte" iaf ;)


Kommentarer
Postat av: Mia

Läste "Nyss fotade jag de underbara björNARNA här utanför!". Fick läsa om tre gånger för att jag tänkte att jag måste läst fel. Måste vara full eller nåt, haaha

2012-09-05 @ 12:04:23
URL: http://mialundholm.blogg.se
Postat av: Simone

Hahaha! X)

2012-09-05 @ 17:52:29
URL: http://Simoned.blogg.se

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback