Snö

Nu snöar det utanför fönstren, och jag ska strax åka och jobba.

Måste bara ställa en fråga; Varför blir folk så irriterade när det skrivs "Det snöar!" ? Helst på facebook, där är det mer människor som skriver "Ja, vi fattar, det SNÖAR!" än de som faktiskt skriver "Det snöar!" Förstår inte grejen, att bli så irriterad över något sådant? Jag personligen tycker det är ganska kul att läsa, man har ju vänner över hela Sverige, då kan det ju vara kul att få en uppdate att det snöar 'där och där' också :)

Anyhow, så innebär snö att man måste ge sig iväg tidigare. Detta gäller speciellt mig idag, eftersom jag inte startat min bil på två dagar -då är hon sur på mig och vill inte starta, haha ;) Så nu äre' bara å borsta tänderna, klä på sig och försöka åka!


Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback