Hej påre'!

Hej tisdag!
Idag har jag, som man säger "samlat vuxenpoäng", då jag hade möte på banken. Undrar jag hur mycket poäng jag är upp i nu? Hmm.. Ja, flytta och jobb, det är ju "stort". Sen är det 'smågrejer' som att köpa egna grejer, typ dyra grejer (typ min tv). Det ger inte lika mycket poäng. Jag kanske är uppe i.. 48 poäng? -Av 100 då såklart. Fast.. Att köpa hus, att skaffa barn, det är ju riktigt stora grejer iofs... Jag kanske har 38 poäng än så länge bara. Sen vet jag inte om jag kommer få 100/100 ever, kommer tillexempel alltid tycka det är roligt att kolla på tecknade filmer och äta godis, och det får väl inte vuxna göra heller!

Hahahaha! Vad fan är det jag skriver om nu egentligen?!

Anyhow, så hänge jag med Ellis och Oscar till pierre i co. sen, igen, haha ;) Hittade dock inget.
Nu har jag, Jimp och Limp käkat och kollat på stand up. Haha! "Booboobeebee!" X)

Klockan är halv åtta, Simone signing out!


Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback