Wishlist

Svårt med önskelista, känns liksom mer och mer konstigt på något vis, haha. För jag förväntar mig ju liksom inte att tomten ska komma ner i skorstenen med julklappssäcken (men jag hoppas! ;)) haha. Ja, men inte förväntar jag mig liksom... Ja, att någon ska köpa dessa saker åt mig heller, ah! Svårt å förklara kanske ;) 
Anyhooooow!!!!! Här:
 
  • Mitt hårtoffs från lanza
  • Symaskin :):):)
  • Presentkort PÅ IKEA!
  • Roliga saker som jag kan tänkas tycka om :)
  • Samma sak dom jag alltid önskar mig; Något den som ger mig en klapp tror att jag kommer gilla :) Det är roligast! "Jag såg den här och tänkte att den var så du!" Eller något man gjort, eller så :) love it!
Nu ska jag till hudik med systra mi! :D

Kommentarer
Postat av: Therese

Det kostar inget att önska! ;)

2012-11-28 @ 18:16:33
URL: http://theresesilen.blogg.se
Postat av: Simone

Sant! ;)

2012-11-28 @ 18:41:27
URL: http://Simoned.blogg.se

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback