Uppdate..

Är fortfarande i kö... Snart 2 timmar nu. Det var några lastbilar som.. Ja, det var någon olycka läste jag på Sveriges radios hemsida, vet inte vad som hänt, vet inte hur länge jag kommer stå här. Men ja -jag tar det lungt.
Känns surt bara, man är ute i tid, man har liksom "extra tid" utifall något händer/man måste köra saktare. Men ja, man räknar ju inte med att stå stilla i flera timmar, det kan man inte räkna med.
Tänk om man gjorde det? Haha! Fy vilket liv, alltid vara flera timmar tidig (för hur ofta händer det ngt liksom) och bara vänta.. Och vänta.. Och vääääntaaaaa!

Ja, jag har ju ganska tråkigt. Ha! ;) Kan säga att mitt batteri (mobilen) var 100% laddat -nu är det 42% kvar. Haha!

Hahaha! Sitter å lyssnar på p4, han som pratar är sjukt rolig X) Inget filter liksom, ett urval av hans prat: "Pling! Oj vad det ringer! Det måste vara kyrkan som ringer! Nej..det var bara jag. .. Billy Boy! Billy Boy! ... Nä, du pratar med en som hellre skulle dö än ära gröt, jag spyr! .. Ja, jag är lite utsvävande jag..Får nog sparken när som helst! .. Haha..HAHAHA!!"
Haha! :D Nöt.

40% Nu får jag lite panik, don't you die on me! (Innan jag kommit härifrååååån!) Tänk TÄNK om jag inte hade haft mobilen med? Gah, underskattar min fina fon! Utan den skulle jag ju inte ha en aning om vad som sker -har ju fortfarande ingen radio sen den blev STULEN! :(

Men va fan! 38% Nu slutar jag blogga! Hej!


Kommentarer
Postat av: Simone

Äta* gröt.
Och ingen radio i bilen alltså ;)

2012-11-30 @ 11:54:29
URL: http://Simoned.blogg.se

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback