Sci-fi

Inatt drömde jag typ en hel sci-fi film!

Det var så tufft, men wierd! I stora drag - Jorden skulle gå under, man reste till rymden/jordens atmosfär för där fanns det säten runt hela jorden! Så behövde man silvertejp för att stanna kvar -för den snurrade lite då och då, och då kunde man 'flyga iväg' (dvs dö..)
Och det var jag och en till som "kom på" det, så vi blev lite 'ledare'. Så åkte denna karusellplanet och hämtade upp människor från andra planeter (kanske hela universum höll på gå under btw). Så försökte jag tejpa fast de nya...
Hahaha! Jag orkar inte X) Typ så var det iaf ;)


Idag har jag sooooooovit ut! Så mysigt, jag älskar vår säng! Den är så otroligt skön! :)
Nu, kaffe :)


Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback