Listis

Som jag kopierade och paste-ade från Denisas blogg ;) (Ja, fast med mina svar dååå).


MINA TRE FAVORITFÄRGER:
Färg 1: svart
Färg 2: grönt
Färg 3: rött

-Med de menar jag höstfärger, den där mörkgröna och mörkröda :) mmm, love it! Murriga, mysiga färger :)
(Kan man säga "murriga"?)

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Hmm.. I guess so.
Fått ditt hjärta krossat: Ack, lord Desmond som lämnade mig för den fagra lady bishop! Uhuu!
Träffat någon som förändrat ditt liv: Nej. Det tror jag inte. Mitt liv är inte drastiskt förändrat what I can think of..
Fått reda på att någon har pratat om dig: Jao.
Kysst en kompis: Haha, ja, det var truth or dare ;)

BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn: Nej, jag gillar mitt namn.
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Bakade tårtoooor! :D
Vilken tid vaknade du idag: 08.30
Vad gjorde du igår runt midnatt: Låg dreglandes och snarkandes i någon konstig ställning för jag sov som en trött jävla stock
Någonting som du längtar till: Jul lite rå :) Hä ska väl bli mysit'!
Senaste gången du träffade pappa: I söndags på farsdag.
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: OM mitt liv? Men herre.. Hmm.. Om jag skulle kunna snap my fingers så skulle jag vilja ha ett jobb där jag reste och bodde på olika ställen -nu! Haha :) Skulle vara skiiiitkul!
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Jag tror det, en på jobbets man heter det :) Sen har jag säkert pratat med fler Jens, bara inte brytt mig om att fråga om namnet X)
Vad gör dig irriterad just nu: Min bil..suck. Och att inte planera i tid.
Långt eller kort: Långt hår! :) 'Cause I have it! Dock har jag en maaassa funderingar på klippning osv, VET helt enkelt inte :)

DIN FÖRSTA:
Operation: Tror det vaaaaar.. Mitt "band" under tungan, när jag var bebis. Det var för kort, så de måsta 'klippa' lite i det. :s haha.
Piercing: Öronen var det väl :) Pang-pang med en 'pistol' i gallerian. Sen ett i den lilla pluppen i örat. Sen två jag gjorde själv i öronen. Sen i septum :)
Tatuering: Min första? Hmm.. Möjligtvis en krokodil, som jag fick av tandis för jag var så duktig! :D
Bästa vän: På lågstadiet någongång.
Sport: Fotboll :)
Husdjur: Min älskade svart/vita katt Sebasitan. Som blev sjuk :(
Vaccination du minns: När vi tog spruta (moooot..stelkraaamp..?) i fyran-femman. Jag var tuff och sa inte ett pip, woooow! Några grinade, mesar.
Alkohol du drack: Hmm.. Öl? En gång, måste ju varit första alkoholen, smakade jag en liten klunk av pappas (äckliga) campari-drink som han typ älskar. Det var en negativ upplevelse.

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögon! Jim har sammetsgröna jättefina ögon som jag älskar :)
Kramar eller pussar: Kiss me then hold me baby! ;D
Kortare eller längre: Längre, helt klart.
Romantisk eller spontan: Spontan. Får lite rysningar av människor som på allvar säger "älskling" till varandra.. "Heheee.. Måste.. måste du kalla mig det?" känner jag. Hahaha! XD Jag älskar spontana överraskningar! (Visst ska man säga snälla saker till varandra! Men jag gillar inte när det låter..dramaten-skådis-kliché-"saying" ;))
Tatueringar eller piercingar: Båda, på rätt person :) Så not cool när det ska vara "bara för att vara", på någon som inte kan "pull it of".



Puss och kraaaam! ;)


Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback