Uuuhh...

Usch. Inatt drömde jag en jobbig dröm igen.

Först drömde jag att jag, Amanda och Therese strosade runt i någon stad, och att jag skulle flytta till vemdalen med Therese och börja en utbildning där. Sen skulle vi åka båt "över gränsen" någonstans (??) så vi fick låtsas att vara säckar med typ majs X) Men vi klarade det. Haha! Mysko.

Iallafall, sen drömde jag att jag var nere hos pappa. Jag kom dit, Denise var där och vi pratade ett tag och höll på dona. Sen frågar jag var Jimmie är, för han skulle ner och hjälpa pappa med något i garaget. Då får Denise en sån obehaglig min i ansiktet och börjar "..joo.. det var såhär..." och så berättar hon att han är död!! Han blev tydligen påkörd av ett tåg (i garaget?). Så skyndar jag mig på baksidan, men han är inte i garaget, "Vad är kroppen?!?!" skriker jag. Då säger hon att den är på framsidan. Och jag springer dit, där ligger han alldelens.. uuhhhhh.. :s Och då hade de tagit en plastpåse runt ögonen, alltså som en ögonbindel, för det såg väl läskigt ut. Och så har de hävt över en massa löv och kvistar på honom, för de hittade väl inget annat.

Men alltså. Fy fan vad hemskt det var! Riktigt kände allt som om det var påriktigt! Jag blev helt kall i hela kroppen, fick som en hård isklump i magen. USCH! Så sprang jag fram till honom, och han var helt död och kall.. Vågade först inte ta i honom, men sen måsta jag hålla om honom. Riktigt kramade om och grät och önskade att han levde igen!
..Då började han andas och få tillbaka färgen i ansiktet, då var han inte död! Herreguuuuuuuuuuuud vilken lättnad! Alltså, GAH!

Seriöst!
Vaknade med ett ryck, sådär som man gör. Kollade runt, och där låg han ju bredvid mig i sängen :) Myste tätt intill och kramade om hårt och länge. Sådär som man gör.

Å, vilken lättnad det var att vakna då!

Varför måste jag ha sådana sjuka drömmar?! Jag vill inte drömma att min pojkvän dör! Gosh!

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback