Precis..

Alltså, ok, nu har jag varit och drömt igen:
  • Jag drömde att jag var gravid.
  • Jag skulle flytta till Ryssland.
  • Jag hoppade på första bästa plan dit.
  • Jag gick in på hm där och försökte få jobb.
  • Det fanns rum där som personalen fick hyra, eller nej -rum var väl att ta i, det var sängar man fick hyra. De var tätt intill varandra och ovanför varandra, i små små rum, som skrymslen under en trappa.
  • Pappan till barnet var en rysk, elak maffiaboss.
  • Han var i Sverige och letade efter mig, så jag åkte till Ryssland. ... Varför åkte jag då till Ryssland? Varför inte bara något annat land? Haha X)
  • Å, just det -jag var Lexie i Grey's. X)

Japp. Så var det X)


Kommentarer
Postat av: Denise

Hahahahaahah vad fan?! x)

2012-05-02 @ 11:41:25
Postat av: Simone

?? XD

2012-05-02 @ 13:00:54
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback