Lycka i det enkla

För x-antal vecko...månader sedan så råkade jag göra sönder vår toasits. Haha! Inte på något vis relaterat med sådant man gör på toa X) Utan jag slog -såklart- knät i den när jag gick förbi/in i den. (Ja, jag vet vad ni tänker: "Knät? Inte tån då alltså?!" hahaha! ;) ) Då gick den sönder liiiite så den blev lite 'ranglig', dock fortfarande duglig, men jag tänkte att 'köper en ny nästa gång i stan'.
Sen råkade jag häva sönder den mer för någon vecka sedan, då ramlade locket av och den blev fruktansvärt ostabil (hahahahaha!) X)
Och nu, idag så kom Jim hem på en skinande vit springare! Eller -med en skinande vit toasits! Snacka om lycka :D Hahaha!
Tänk vad blind man blir som glömmer bort att fixa något så enkelt! X)

Nu sitter alla säkert på vår toa igen!

Funderar på att sätta upp en skylt här utanför då alla sommargäster kommer: "Toalett. Helt ny sits! 5:-"
;)


Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback