Lycka är

Att komma hem från jobbet (igår) efter en låååååång dag av spring, stress och fot-ont, och så är allt man "måste göra"
redan gjort :D Det första jag såg var den rena spisen X) Sen hade Jimmie dammsugit och diskat osv. Blir så glaaaad av den kaaaarn'! :D ♥

Idag har jag en ledig dag :) Vilket känns ooootroligt skönt! (Skulle 'kanske' jobbat för en var sjuk igår, och 'kanske kunde vara sjuk idag', så jag sa att jag kunde jobba om så var fallet. Men hon var frisk, och jag blev ledig! Skulle dock varit nice med lite mer *kLiRr*, menmen ;))
Har grymt ont i fötterna, eller är liksom öm. Ska inhandla ett par bra skor nästa löning!

Jao, tänkte ta mig ner till sörfjärden idag och hälsa på. Ska ta och dricka opp my kaaaaffe now bare!

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback