Hola bitcheeees!

Hahahaha! Nejmenförlåtvadärdetjagsäger!

Nu är jag hemkommen efter en 'dag' eller ja, halvdag dååå, i stan med papa! Han skulle in å handla, och jag skulle in och... hehe... kika lite.. heheheeeeee... Nä, men helt ärligt så kan jag säga att jag kikade efter någon present till en blivande student i familjen! :D Denisa som tar studenten nu den 14/6-12! Hihihiiiiiii! Så kuuuuul! :D
Dock blev det inget inhandlat, men jag har lite idéer ;)

Ja, så stannade jag och pappa och åt en hamburgare där efter vägen i 'njurunda' (vet inte vad det stället heter, men allt från årskogen till s-vall är njurunda för mig, hahaha! X) ). Då var det ett franskt par som inte fick igång sin husbil där, så när vi gick till bilen så såg vi dom. Och pappa fram och ska hjälpa till, pratar och förklarar på svenska vad det är för fel och jag försöker översätta X) Hahaha! Pappa då, ner på backen under bilen och ska leta efter fel :D Hahaha! Det slutade med att pappa inte kunde laga/hitta felet för det satt en skyddsplåt i vägen så vi hjälpte dem att knuffa igång istället så skulle de knappa in efter en verkstad på sin gps X) De var så tacksamma så! Pappa då, han är snäll han :)

Nu kommer strax Denisa hit en sväng (om jag inte missförstod, för hon har sagt två gånger nu den senaste veckan -via sms- att hon ska komma och hälsa på, sen har hon inte kommit. Då är det jag som läst fel eller missförstått! Haha, ingen big deal eller något, bara roligt att jag sitter och väntar/förväntar mig att hon ska komma -så kommer hon aldrig! Haha! Har måsta ringt och hört så hon inte ligger i ett dike eller något, "Va? Vadå?" får jag till svar X) :D Hahaha!).



Kommentarer
Postat av: Denise

hihi :))

2012-05-30 @ 20:41:51
URL: http://denisea.webblogg.se/
Postat av: Simone

;D

2012-05-30 @ 22:31:45
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback