Hej :)

Dagen idag har spenderats med lite olika grejer.
Blev lite motion, med The Ark i hörlurarna! Det var supersmart av mig, snacka om härligt! Man kände sig helt..befriad på något vis! Haha, kan inte förklara! Men det gick undan! ;)
Sen kom jag hem till Denisas dörr, hälsade på och spånade balfrisyrer :) Testade lite och så, så nu tror jag hon vet vad hon vill ha :) Blir superfiiint!
Nu hade jag tänkt baka lite! Det var längesedan! Jimmie pratade om de där kakorna/'mumsen' jag brukar göra när han fyller år, så då tänkte jag baka sådana idaaag :)

Ungefär såhär var det tänkt.

...

Hahahahaha! X)

Kommentarer
Postat av: Denise

Hahahahaha. ser seriöst ut som en.....ja jag vet inte.. inte nått friskt iaf.

2012-05-31 @ 22:37:55

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback