Haha

Irriterad much igår? Haha ;) Men när jag kom hem och skulle laga mat och greja så gick verkligen allt som kunde fel. Och alla småsaker är ju så irriterande när man väl är på dåligt humör, typ att stekspaden helt av sig själv hoppar ur stekpannan och skitar ner golvet.
Haha!

Idag är en ny dag! Nu ska jag koka kaffe och fundera på de underliga drömmar jag hade inatt?!

Något om att jag skulle simma till en ö för att vara med i en "grupp" med typ amazoner, men då måsta jag kasta bollar av tagg'tråd'/ris på den som var ledare ?? Haha!
Sen var Jimmie redan med där, och så skulle vi rymma så vi tog en båt. Men så var det en i ett torn som såg oss, sen.. minns jag inget mer av den drömmen..
Efter det drömde jag att jag och Jimmie var i fjällen och vandrade i skogen, då ser jag en björn med två ungar komma springandes mot oss! "Spriiiiing!" skriker jag, och så hittar vi ett hus där en massa folk spelar bingo. Fast björnarna följer efter och ingen fattar någonting!

Ja, det var någon till dröm invävt där också X)


Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback