Gotta' do what you gotta' do

Ett tips, från mig som inte har sovit så bra de senaste nätterna: Vänd på klockan, stäng av mobilen, skit i allt, allt som gör dig stressad osv. Enkelt? Mja, det kan låta så. Men jag är nog en liten stressboll som ska göra saker hela tin'! ;) På kvällen, när jag ska sova, så kommer jag på mig själv ligga och tänka "Somna! Somna så det blir morgon någongång och jag kan kliva upp och göra det, det och det!"
Ska njuta av min sömn istället.
Visst tycker jag att man inte ska sova bort hela dagen, absolut. Men om man inte fått många timmar, så kan man faktiskt sova till tio ;) Sen börjar det luta utför tror jag, då kanske man ska pallra sig upp ändå? Jag skulle nog inte klara av att sova till typ.. ett? För det första så kan jag helt enkelt inte sova så länge, haha, för det andra så skulle jag få panik för då är dagen 'förstörd'.

Nu ska jag inte sova mera, nu ska jag dricka kaffe (aka, vara vaken. Haha!) ;)

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback