Hääärlig daaaaag!

Ja, vilken härlig dag det har varit idag! :D
Tog cykeln ner till sörfjärn, på stranden ville man bara kasta sig i (det inte kalla) vattnet! Såg huuur härligt ut som helst!
Sen cyklade vi vidare till pappa i norrfjärn, blev bjuden på käk och Edvin kom och lekte med oss en stund :D :love:
Cyklade hem, och nu har jag nyss varit ut på en prommis runt Gnarsp med Amandis :)
 
Jag säger det varje år tror jag men; Man glömmer bort hur härlig sommaren är! :D
 
 Haha, Denise X)
Det var så roligt för jag gick runt och letade efter Denise så och hittade jag henne såhär ute, haha. *FoTOgRafeN* ;)

Kommentarer
Postat av: Denise

Haha! X)

2012-06-25 @ 18:51:11
URL: http://Denisea.webblogg.se

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback