Sista juli (?!)

Men alltså..shit!! SISTA juli redan? Imorgon är det alltså augusti? Herrejävlar...

Jao, hur är det med mig då? Jo, halsontet är nere på minimum. Dock är jag snuvig/har ont i bihålorna (fattas väl bara att jag får bihåleinflammation som Denise), och hostig som fan. Det är skitjobbigt faktiskt. Idag blir det jobb, resten av veckan också. Sen är jag faktiskt ledig till helgen (!) min enda lediga helg på hela sommaren (då sommaren är över..?). Fast känner jag worket rätt så vill de väl ha in mig åtminstone en dag, haha. Suck ;)

Nu ska jag kika på HIMYM, sista avsnitten! Innan jag åker mot jobbet.

(Nooo, det kan omöjligt vara sista, haha! Inte om det slutar sådär ;))


Kommentarer
Postat av: Simone

*Hoppas det kommer mer säsonger men just nu är det sista.

2012-07-31 @ 10:58:37
URL: http://Simoned.blogg.se

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback