Så här är jag i skolan.

Dag 13

Så här var jag i skolan, eftersom jag inte pluggar något just nu.

Ja, jag var väl.. Hmm.. ja, hur var jag?
Jag var duktig, eller försökte vara iallafall. Gjorde det mesta till 110% -speciellt det som var roligt, haha! Visst blev man väl less, det blir alla. Men jag tror det beror på läraren man har faktiskt! Har man en tråkig och dålig lärare, ja då går det inte lika bra som på de lektioner man tycker är.. 'roliga'. Inte så att jag satt och skrattade hela lektionerna heller, men.. Har man en bra lärare så vill man ville lyssna, läsa och lära sig.

Jag gillade att arbeta själv när det gällde liksom 'skriftliga projekt/uppgifter'. Teaterlektioner är ju lite svårt att ha själv, haha! Och annat också. Alltså missförstå mig inte, det var ju superkul att arbeta i grupp -vi gjorde mycket fula grejer X) Spelade serenader och gitarrsolon på engelskan (haha!) och redovisade med mim, osv ;)
Men när det gällde att lämna in något så ville jag ha mitt namn på det. Så har jag alltid varit, för jag vill ha det så snyggt och bra (och rättvist?) som möjligt, då hatade jag när någon som inte ens gjort något skulle åka 'snålskjuts' på min 'neatness', haha!

Oj så ocoolt! Men det är så jag är. Ska ha saker på ett särskilt sätt -mitt.
                                                                                                                    ;)


Ja, just. Jag tänkte nästan bara på gymnasiet när jag skrev detta, kanske för att jag gillade min klass så mycket där  :)



Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback