Öööhöööö!!

Nu har Biancis åkt söderöver igen (igår) och oj så trååååååkigt det är! :(
Längtar sååå tills vi åker till Kina! :D

Innan hon åkte så hann hon smitta mig med en förkylning..hmm.. Inatt så har jag vaknat av att jag inte kunnat andas, så jag har panik-flugit upp och dragit in all syre i rummet.

Täppt, ont i halsen, hostig + att det är så jävla kallt här hemma så jag sitter och fryser!! -Nej, inte feberfrossa.
Har -ta i trä- inte feber, och jag hoppas innerligt att det inte utvecklas till en sådan förkylning.

Nu ska jag döa på soffan.


"Vem är det som kommer?.."


"Jaha, är det du som är hemma! Men tjenaaaa!" :)

 


Kommentarer
Postat av: Denise

Nawi :)

2012-01-09 @ 21:44:27

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback