Ojojoj...

Ja, herregud vad magan' är full med pannkisar nu!

Trodde jag skulle vara superbra på att vända de små jäklarna.. Det slutade med att Jimmie stod och flippade dom i luften! -Jag kunde faktiskt också det! Men jag tappade halva på golvet... Då blev jag sur för att han kunde mycket bättre än mig = Dags att äta något. Haha! Kan inte hjälpa det, om jag inte ätit på typ hela dagen -klart att man blir hungrig. Och då blir jag sur, haha ;) Så är det.

Bjöd hit Denisa också :) Försökte få henne att flippa några, men hon kunde inte -sa hon. Haha. Jaja. Jag och Denise började äta de misslyckade, trasiga, klumparna till pannkakor  X) Medans Jim stekte på, så fick han en hel hög med fina pannkisar för sig själv... hmpf! Haha ;)


 Nu har jag varit och hämtat ut mitt fail-paket på okq8. Skulle avbeställa det egentligen, men så hann jag inte! Ååå! Ofta de brukar skicka på en gång då? Nu ska jag skicka tillbaka det... suckeN! Jaja.

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback