2012


Tvåtusentolv kommer vara året.

Det känns bra med ett nytt år, alla börjar liksom om på något vis :) Jag ska göra detta till ett bra år.


Jag ska klaga mindre.

Jag ska ge människor en andra chans. Även de jag skrivit av. Och även de som fått en andra och tredje, but blew it, so to speak. För jag vill tro på att alla kan bättra sig.
Och alla förändras, även jag.

Jag ska börja på träningen igen. Hoppashoppas det bara blir bättre! Annars så får jag gå ändå för motionens skull, och hitta på egna hopp och snurr, haha.

Jag ska inte vara rädd för något.
               
Jag ska vara kaxig. Stå upp för mig och allt jag tror på.

Jag ska skriva. Skriva i bloggen. Typ sådant här. Som jag inte skulle förut. Haha.


Japp. Det ska jag. Försöka med. Will do! ;)

Kommentarer
Postat av: Sara F

HÄRLIGT Simone!!!! :D Det blir roligare att träna när det är mer ungdomar omkring :) Thilda är ju med på banan den här terminen också.

2012-01-13 @ 09:14:16
Postat av: Simone

Ja, fantastiskt bra :)

2012-01-13 @ 11:06:21
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback