Mitt favorit ställe.

Dag 25

Lugn. Det är mitt favoritställe om jag ska vara ärlig. När jag är nere i Norrfjärden så känner jag bara ett lugn. För det är ingenting där som stressar. Knappt någon trafik, kor som betar på åkern nedanför pappas hus, skog, skog, skog. Stranden några hundra meter bort, varmt på sommaren, kallt på vintern. Fin sandstrand, riktigt med snö, tussilago som blommar i diket, löv i alla möjliga färger som faller på hösten. Havet.

Mm, det är fint. Det är som om man bara kan åka ner och ta en djupt andetag så är man lugn. 

                                                                             


                                                                               :)



Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback