Bästa tidsfördrivet.

Dag 30

Ja, den här jävla listan! Vill ni att jag skriver det? Haha!  ;) Eller datorhelvete!

Annars så.. kan man göra något man tycker är kul, för att "fördriva tiden". Då flyger ju tiden förbi!
Fast det kan ju vara kul att sitta vid datan eller tvn också.. haha.
Men ta en promenad, eller hälsa på någon! Det är bra tidsfördriv! Eller bjud hem någon. Baka något. Dansa lite. Läs en bok. Titta på en film. Plöj genom en bra serie. Spela lite tv-spel. Ring någon.
..Ja, lite tips där då. Haha ;)

Idag så har jag redan tagit en promenad i det fina vädret. Och jag har fått påhälsning. Nu vill jag ju inte direkt sitta här vid datan, eller vid tvn, när solen skiner och tycker att jag ska gå ut och njuta. Men jag fryyyyser ju! Haha. Kanske ska ta ett av mina egna tips.. Baka något kanske?  :)
Eller läsa någon av mina nyinköpta böcker? Fast jag spar kanske dom till flygresan förresten.. hehe  ;)


Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback