Min julafton :)

Dagen började innan dagen börjat -vaknade flera gånger för jag sov så oroligt, men det var Jim som väckte mig tror jag för han vred och vände sig. Vaknade till vid 5 och han sa "Jag tror jag har feber.." Uhuu! Stackarn, på julafton och allt. Men han blev bättre under dagen :)
 
Sen klev jag upp nio, gjorde iordning lite julfika och fixade håret osv. :) Tyckte jag gjorde fin uppsättning med lockar, men som vanligt håller inte lockar i mitt hår X) Ville inte ha utsläppt för jag var itne helt nöjd med färgen.
 
Vid tio kom mina syskon m. fam, och mami hit :) Vi fikade sen blev det julklappsutdelning för hela slanten! Edvin blev så himla glad när han fick sina paket! Haha! "Jag har MÅNGA PAKEEEET!! HIHIHIIII!" Haha SÖTA ungeee! :D
 
Ja, efter det åkte jag ner till momma&moffan och åt julbordslunch. Sen åkte vi vidare till pappa och Biancis, julklappsutdelning och lådöppning där X) Sen efter Kalle Anka så gick vi till famma&faffan och åt mer julbord och knäck och mandariner! Haha ;) Och så hade vi 'julklappsutlottning', jag fic ken superfin spegel och matchande (inte meningen, haha) ljuslyktor! Fiiiina! :D
 
Sen på kvällen gick vi hem till papa och avslutade kvällen med lite call of duty X) Jag måste bara säga att jag & pappa kickade ass! Vann 3 av 3 'matcher', moahaha.
 
 
Åkte hem, satte ner mina klapp-påsar på köksgolvet, tom lägenhet, så jag gick ner till loffe där jag hittade Jim också. Snackade lite skit, sen efter nån timma drog vi vidare till en 'fest', stannade nån timma sen hem.
Jag var nykter, men när jag vaknade imorse kände jag mig lite bakis. Måste varit sockerbakis eller något X) Mat kanske X) Var typ mätt hela dagen igår X)
 
Nu sitter jag med en ny färgning på g, håller tummar och tår på att det röda försvinner helt ;) Jimmie och Loffe är ute och åker skoter de jävlarna! "Ja, jag måste ju testköra och så." Hah! Haha ;) Han har ju fxat och donat med styreshöjare, ny matta och jag vet inte vad! Nu jävlar vill jag åka skoooooterrrrr! :D
 
Men först -skölja ur färgen ;)
 
God Jul och god fortsättning! :)

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback