Hej, jag kan inte sitta ner!

Vill bara informera om att jag halkade ner för vår äckliga trapp imorse, blev fruktansvärt arg, och ont gjorde det. Så Jimmie då stackarn, haha! "Ojojoj! Aj, hur gick det?!" För han stod precis och skulle släppa ut katten, jag; "AAAJ! DET GICK BRA!" Han: "Men.. Är du säker?" Jag, medans jag stampar/haltar till bilen: "JA! GAH!" Han: "Okej... Kör försiktigt!" Jag: "MEN JA!!" Smäller igen bildörren. Väntar 2 sekunder. VRÅLAR UT SMÄRTAN!! Hahaha!!!! Jag var så jävla arg!! Nu kan jag inte annat än skratta åt det, hahaha! Så jävla fult! XD Och Jim då stackarn, ville ju bara vara snäll och höra hur det gick, haha! Nej fy vad ont det gjorde -gör! Haha, Ojoj. Inväntar blåmärken liksom.. X) ;)


Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback