Andra advent

 
Idag då :)
 
Hade superroligt igårkväll med discobowling (haha!) och sen käk på hot chili, med gott sällskap! :)
Alltså, jag sög ju verkligen på bowlingen X) MEN sista gången (så man har 3ggr på sig om man får ner alla -de som bowlat fattar, haha) så fick jag TVÅ strikes i rad! Nästan tre! Fick ner 7 på tredje! Sjuuuukt! Hahaha! :D
 
Nu ska jag och Jimmie ta och en tur till la stada, och kika lite. (Jag tror han ska köpa julklapp till mig, hihi! Haha! Han var lite mystisk och sa, "Ja, ska du någonstans, jag kan ju släppa av dig där en sväng isåfall..hehe." Haha!) ;) Bara jag får gå på ikea så! Haha! X)
 
 
  ♥ :)

Kommentarer
Postat av: Mona Ruth

Haha! Okej här kommer min dröm!
Ni kom till ljusdal, lördag kväll, fast vi ställt in. Och då blev jag lite jaha, men jag vill nog bara ut en liiiten sväng. Och du körde och skulle inte dricka. Och så hamnade vi på nån sorts biosalong och jag hade kortkort sidenklänning utan strumpbyxor eller nåt, väldigt kallt. och stora svarta glasögon! Och terese var med och så en tjej till som jag pluggar med som heter Malin. Ni körde i Teres lilla röda bil! haha! och så ville ni vidare och jag ville att du skulle skjutsa hem mig, men då sa hon Malin att "ja men du får skylla dig själv att du är så jävla tråkig då surpuppa" och jag sitter och håller i en livs levande höna som jag kastar bak på henne och terese! Och sen så säger du att du kan köra mig hem, men så kommer vi i nåt sorts parallelt universum så när vi stannar i gryttjesbo (som ligger alldeles innan ljusdal från hudikhållet, ja du vet!) så är vi där i den tidpunkten som vi egentligen skulle ha varit i ljusdal, och det blir väldigt konstigt, men vi måste iaf vänta in där för att kunna ta oss vidare in i ljusdal. och väl hemma så lever min farmor och jag är ihop med Simon som är min första kille du vet. och han ligger och sover och har världens största biceps! hahahahaha!!!! men ja där slutade drömmen och klockan är 08.10 på morgonen imorse!:P hahahahahhahahah

2012-12-09 @ 13:25:11
URL: http://monaspringer.blogg.se
Postat av: Simone

Hahaha!!! XD Alltså.. What?! Hahaha!!
Då kan man ju undra, om drömmar betyder något -vad fan ska denna betyda?! X) ^^

2012-12-09 @ 17:20:56
URL: http://Simoned.blogg.se

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback