Tjennaaa!

Hej! Här sitter jag och skall strax påbörja morgonens andra stora kaffekopp!
Jobb idag med.
Ska käka något till frulle också hade jag tänkt.

Jag tänkte slänga in en bild på mig idag här, men...nej. Jag försöker ta från vänstra sidan, för prickisfejset är värst på högra, haha! X) Men jag skiter i det nu! Mitt hår är bara gah! också så.

Jag har på mig en mörkgrön långkjol idag iaf. Men frågan är var min svarta är????? En massa av mina kläder har försvunnit!!! Var är niiii???!!! Har letat och letat men nada! Wtf???!!! Är det någon liten tomte som springer omkring här och snor mina grejer??!!

Efterlyses: Tomte, ev. osynlig. Dock bär den på en massa kläder, så en vandrande klädhög är misstänksamt! Hör av er till Simone! Belöning!


Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback