Näe, fy fan.

Läste på Denisas blogg att hon haft så konstiga drömmar nu, och jag har också haft det! Eller ja, jag har ju alltid det X) Men nu på senaste tiden har jag inte drömt, har varit för trött eller något X)
Men nu börjas det igen..

Inatt! Alltså fy fan! Jag drömde att Breivik (äckel idiot) hade ett hemlig gömställe ute i havet, och så kidnappade han mig och några andra. Så fick vi vara fast där ett tag, sen fick vi gå -om vi lovade att komma tillbaka (??). Men så tänkte jag inte gå tillbaka, så hade Amanda också blivit kidnappad men hon tänkte åka tillbaka. (??) Så hade han/de (var några som hjälpte honom) tagit mamma, Denise och Anki också!
Så var jag på pierre o Co. och så kom han dit och letade efter 'offer', och jag gömde mig bakom lite kläder, det var sååå nära att ha såg mig! :s
Alltså, det är ju skitsvårt att föreställa sig någon annans dröm, men det var sjukt läskigt!!!!
Sen var jag hemma -och så ser jag att han går in nere hos loffe! Gah! Så får jag tag på en kniv, väntar tills han kommer upp, och så hugger jag honom! Knuffar in honom i garderoben och skriker på Jim och loffe, men de bryr sig typ inte.. Så kikar jag in i garderoben och han lever! Noo! Så ringer jag 112, men så ser jag två poliser tvärsöver gatan! Så jag ropar hit dem, men de tror mig inte! Jag får panik! Leder dem till garderoben, och så börjar han prata, och då inser jag att -det är inte han! :S Jag som var så lättad över att han var 'fångad', min familj var säker, att slippa gömma mig hela tiden. Så var det inte han!!! Gaaaah!!
Sen vaknade jag tror jag..

SVINjobbig dröm!!!!!

Gosh.

Nu ska jag åka och jobba.
Och inte bli kidnappad..uhuu. :s
;)


Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback