Kalla mig prickis..

Alltså, ja, jag ser ut som en prickigkorv. Haha, nä men, jag har typ tre,fyra blemmor i fejan och det är svinirriterande. Sedan jag tog medicinen (allergiskiten) så är det nå knepigt med min hud. Värsta utslagen på ryggen också, och den dagen jag var ute i solen så fick jag solexem på axlarna. Små knottror som kliar  ('exem' kanske är att ta i.)
Och så på det så tror jag jag har en förkylningsblåsa på g, mah. Sjuuuuukt irriterande! Och smärtsamt.
 
Anyhooooooow! Enough with äckliga grejer.
Idag äre jobb som gäller!
Nu ska jag dricka kaffe i mängder! ;) Sov dåligt som fan inatt, vaknade av minsta lilla, drömde att jag försov mig. Ena stunden var klockan 10, nästa var den 11.45 och jag var sen! Hatar sådana drömmar! Haha!
 
Ja, men nu -K A F F E. Och frukost.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag har också prickigkorv-fejs! Skitäckliga. Känns som typ munsår fast i pannan! Hahahaha! Mamma kletade in min panna med vitlök idag, så nu hoppas jag det försvinner! Och som komentar till inlägget ovan, jag är också skittrött, HELA dagarna!! Jobbigt!

2012-08-27 @ 19:05:29
URL: http://nathaliesilen.blogg.se
Postat av: Simone

Hahaha!!!! "mamma kletade in min panna med vitlök idag" Hahahaha!!!!!!! X)

2012-08-27 @ 21:40:25
URL: http://Simoned.blogg.se
Postat av: Simone

Såååå Fia, haha! Med vitlök X)
Mina är typ mer irriterande små knoppar som jag måste klämma sen klösa på, för de är så äckliga. Haha! Eeeewwww äcklig jag är! XD hahaha!!!

2012-08-27 @ 21:41:55
URL: http://Simoned.blogg.se

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback