Hösthösthösthöst! :D

NU är det höst kan jag meddela! :D I love it! Visade sig bli en riktigt fin höstdag i s-vall, solen skiner och himmelen är blåååå! Dock blåser det som attans! Funderade nästan om min lilla pärla till bil skulle blåsa av vägen när jag åkte in! Haha! X) Men det gick så bra så ;)

Ja, in other news så var mor i stan idag, hon bjöd mig på lunch :) mkt snällt tycker jag.
Och jag är fortfarande trött, och känner mig.. hmm, inte som mig själv? Det är lite konstigt, inte brukar jag vara den som är trött på kvällarna heller tex. Men hela helgen så har jag varit supertrött på kvällarna, fast jag inte jobbat/skulle upp och jobba? Hmm.

Aja, nu ska jag iallafall ner och arbeta igen! ;) Kom in och handla av mig vettja! Hehe ;)


Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback