Gah! Jobbigt!

För det första så kunde jag inte somna igår.. Det är ju bara jobbigt. Man ligger bara och tänker "Okej: Sov!"
Ja, sen drömde jag att jag sov över! Åååh! Irriterande!
 
Jag drömde att jag vaknade nere i fjärn, hade sovit där. Så satt jag i köket och skulle dricka kaffe, Denise var där och pratade om att hon ville ha skjuts in till Hudik. Och Jimmie och pappa satt och pratade om något, och Bianca satt också där.
Sen helt plötsligt kommer jag på att vänta.. mån..tis..det är onsdag! Jag ska ju jobba! Så kollar jag på klockan: 11.45! Jag börjar 12. Gah! Får panik och ska åka iväg! Då kommer farmor och ställer bilen ivägen, så har pappa någon gammal skitbil jag ska låna. Sen blir alla zombies! Fast sen lekte de bra zombies.. (haha, herregud..) Och tiden går, jag försöker ringa jobbet -men det går inte! Som vanligt -hatar att drömma att man ska ringa någon! Går aldrig!
Sen kommer jag iväg, men bilen går bara typ 30... Så kommer det en lastbil bakom mig, och en jätteirriterande snubbe som ba "Men, ursäkta! Alltså tjejer kan vara så seeeega!" Och jag flippar ut och börjar slänga ner stolar och grejer efter mig (ja, för nu helt plötsligt var vi till fots och gick igenom en massa hus i skogen, jag först och sen han efter.)
 
Sen är jag i ett stort hus, och det blir värsta stormen! Så ska jag försöka stänga alla dörrar och fönster, ett rum i taget. Tillslut kommer jag in i sovrummet, och allt är 'lungt' (från att nästan ha blåst iväg iallafall!). Så ska jag lägga mig och sova, då ser jag en bebis i fruktskålen och säger "Ja, men just ja! Min bebis! Snuttegos! Blabla.." ... Hmm... Så ska jag lägga bebin och sova.
 
Sen kommer jag tillbaka till 'sova över drömmen', och har ingen nyckel hem och det är låst (och jag ska hämta bilnyckeln för det gick inte att köra den andra bilen). Så går jag in till Loffe och frågar efter extranyckeln, och i hans kök sitter det fullt med folk -och jag har helt plötsligt inga byxor på mig.. Fast det bryr jag mig inte om, men de börjar typ fnissa. Haha! Fult. Sen är klockan helt plötsligt en timme mindre, för den nere i fjärn gick fel.
Iallafall så kommer jag upp, sen vaknar jag! GAH! Vad skönt att vakna kan jag då säga! Jag orkar inte! Haha! Fram och tillbaka, hit och dit! Haha!
 
Ja, så det var nattens dröm iallafall!

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback