Å herrejösses.. ;)

Vad jag har shoppat idag! Spontanshopping är fan bäst! :D


Satt och funderade på att ta en sväng till hudik, slängde iväg ett sms till monisen om hon ville meet me halfway (hon bor i ljusdal) och luncha :) Sagt och gjort! En riktigt mysdag, och fynddag! Inte för att jag hittade direkt billiga fynd, men fynd i den bemärkelsen att jag letat efter sådana saker men inte hittat tidigare! Tex en rutig skjorta, nu hittade jag den! I två olika färger, slog till! Haha. Och en ugnsform som var fin som jag ville ha, och en fin skål som jag inte direkt ville ha, men köpte ändå.. just för att den var fin, haha! X)
 
Sen måste jag ge tummen ner till Lindex idag :( Fruktansvärt otrevlig personal, och så hade de en stor skylt "köp 3 plagg, få 20%!" så frågade jag i kassan, "Nää, det är om du har lindex-kort.." jag:"Jaha! Okej, men då vill jag skaffa ett sånt då :)" hon: "suuuck...Ja..jag ska fråga...-får hon rabatt om hon skaffar kortet nu? -nääää! -nää, du får inte rabatten." Jag: " Eehhmm.. Nähä? Okej, men då köper jag bara den här." (Var egentligen bara en sak jag ville köpa, men tänkte slå till på det erbjudandet då). Fy fan vilken dålig service! Vadå, skulle jag gått fram, sagt -hej, jag vill skaffa lindex-kort! Sen gått ur kön, sen gått tillbaka, fått erbjudandet? Dumt, otroligt dumt. Usch.

Japp! Annars -otroligt mysig dag! Kikade in hos Denisa på vägen hem, hon slutade, vi köpte med pizza och käka hemma hos dom :)
Sen ska vi ner och kika på 'lysnatta' ikväll :)


Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback