Städa sa ja!

Ååååååhhh...pust!

Dagen idag så spenderade jag förmiddagen nere hos mormor och morfar. Jag, Denisa och mamma tog en promenad och jag önskar att den varit längre, men det var så kallt och dimmigt nere vid havet. Så vi gick hem till momma igen efter varvet till 'lortvarpet'. Där väntade hon med nygräddade våfflor -med grädde och hjortronsylt! Mmm, jag döööör vad gott det är med hjortronsylt! Tänk att vi pratade om mormors varma hjortronsylt+glass i helgen, och dreglade ;) Mm, gott var det.

Efter det tog jag och Denise en sväng till n-fjärn och tittade till pappas hus. Sen åkte vi upp, och vi gick på loppisrunda här i Gnarp, haha ;) "Töckerän'plöck" och det lilla huset mittemot var båda öppna. Så hittade jag ett bord jag ville ha, men då höll hon precis på att sälja det :( grrr, haha! Och Denise hittade också ett bord, men då var just det inte till salu! Haha! "Alla andra möbler är till salu.." Hahaha! Fult X)

Sen åkte vi hem till mig och jag fick ett ryck och började städa ur vårat AS till förråd..! (Kan ha varit för att vi pratade om Sally och alla GREJER hon har, då började det krypa i kroppen på mig och jag ville hem och slänga allt jag har!! Hahaha!) Nu är jag klar och det känns sååååå skönt! :D Denisa och mamma hjälpte mig packa med allt till återvinningen. Och det ska de ha stort tack för :) Men när vi kom dit och skulle slänga allt då är det ju fullt! Va fan! Haha! Men jag tog i och pressade ner alla kartonger och skit, haha, så det gick ner tillslut  ;)

Nice. Plus att vi pantade alla burkar och flaskor, mer nice. PLUS att jag bytt gardiner i vardagsrummet till mina vita våriga/sommriga gardiner! Supernice!  :D

Det känns nice nu helt enkelt  ;)

(Och halsontet som hängde med från fjällen har gått över, har dock väldigt ont i magen men det är man ju van vid. Var ett tag sedan nu faktiskt bara.. så det är ju synd. Men annars -nice!)

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback