Peppennnn'!

Efter många om och men...s. HAHAHA! Nerå, men hur jobbigt är det inte när folk skriver eller säger "mens" istället för "medans"? Jag menar det är ju bara två bokstäver till man behöver klämma in. Eller är det bara jag som blir full i fniss när någon säger "Ja, åsså mens jag tanka så..." Ha-ha! X) Och så kan man ju inte säga något heller, så man får liksom trycka tillbaka fnisset, haha! Ungefär som i Vänner då Chandler ska på arbetsintervju och sabbar den nästan när han säger "Let's talk a little bit about your duties (My doodies?)" haha! :D

Meneeeeeee.... Vad var det jag skulle skriva?

JO! Efter många om och men.. (hihihi) öööh... Eller så många om/men var det faktiskt inte.. Så gick jag och träna! Så var det ja. Amandis skicka sms och påminde, annars skulle jag helt ärligt inte ha kommit ihåg att gå! Haha ;) Ja, så nu har jag svettats lite också.
Sen fick jag mig en tur runt byn i Amandas nya biiiil :) Den är så söt så, lill-rödis.

Nu ska jag ta mig en dusch hade jag tänkt.

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback