Jisses!

Inatt drömde jag att Denise var gravid!

Vi gick på teater, Hamlet -för Denise hade tatuerat in något budskap från den pjäsen på halsen! En stor jävla tatuering, som gick liksom från under hakan till nyckelbenen -med text  ..?? Sen hade hon en massa små tatueringar med text också..

Ja, så satt vi där -och Marcus var också med. Så säger Denise "Vattnet gick.." helt liksom, "Jaha.." Och jag blir helt "Men ok! Ööö, skynda så åker vi in till sjukhuset! Hämta det och det, måste vi hem innan?!" osv. Och Denise var helt cool-lugn och ba "Neeej, jag ska inte åka in." Då tänkte jag, -Ok, ja, det är ju liksom inte som på film att föda barn, vi har nog lite tid. Så säger hon: "Jag ska ju åka till fjällen imorgon, jag ska inte föda nu." HUUUHH??
Hon ville inte helt enkelt! Haha! Jisses..

Iallafall så flänger vi runt ett tag, Marcus åker och jobbar jäääääättelångt bort för Denise insisterar på att bebisen inte alls är på väg. Så ringer hon honom typ varannan minut och säger "Kom hem!" "Nej, stanna du!" "Kom hem, bebisen är påväg!"
Vi är nere i Sörfjärden, så försöker vi knacka på hos alla, men ingen är hemma! Och så är det som att Denise bor i (moster)fias hus, så försöker vi låsa upp men marcus har tagit nyckeln.
Då går vi till mormor och sitter där en stund.

Tillsist så får jag in henne på sjukhuset, och Marcus är också där. Då slappnar vi av en stund, och jag frågar vilka namn de tänkt ut. Denise:" Jaa, om det blir en pojke så Johan (så uttalar hon det JoHann som en finsk krigare eller något, haha) och om det blir en tjej Siv." Hahaha! Jag kunde inte hålla mig, "Siv?!" Hahaha!

Iallafall så får dom barnet då, så är vi nere i norrfjärden och alla kommer och hälsar på och vill kika. Och jag har inte sett bebisen, så går jag upp och där håller Denise i en baby girl :) Såååå söt var hon! Som en kopia av Denise när hon var liten, fast hon hade bruna ögon :) Denise var värsta nervös, stackarn, haha. Hon liksom tittade på mig och sa med blicken "håller jag henne rätt? Är det såhär man gör?" Sen så sa jag att jag kunde ta henne en stund så de fick vila. Såååå söt var den lilla bebisen! Det konstiga var att hon redan var rätt gammal, inte nykläckt liksom. Så hon tittade runt med sina stora, bruna ögon och flinade.


Ja, det drömde jag inatt. Suuuuuuuperkonstig dröm! Kan liksom inte ens tänka mig Denise -gravid?! Vänta liksom -är hon vuxen nu?! Fast hon är ju faktiskt bara 18 år. Ännu blire nog inga bebisar ;)

Och ja -om någon missat det- så har jag superkonstiga och detaljerade drömmar.

Kommentarer
Postat av: Denise

HAAHAHA skrattar ihjäl mig xD Hahahahaha ja den var sjuk! neeeeedu inga bebisar än här inte !

2012-04-12 @ 10:27:41
URL: http://deniseiden.webblogg.se/
Postat av: Denise

2012-04-12 @ 10:29:26
URL: http://denisea.webblogg.se/
Postat av: Simone

Haha X)

2012-04-12 @ 12:28:44
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback