Spökar det här?


Såhär är det, igår hörde jag darth vader andningar. Seriöst. Sa det till Jimmie, och han sa att om jag hörde det så var jag förmodligen galen.. ;) Bara för att han inte hörde. Men det är ju för att Darth jävlas! Haha! Sen när Jimmie somnat så hördes det igen!
Och alldelens nyss så hörde jag något ramla i köket. Hmm?

Grejen är att jag blir inte rädd eller så, är liksom så van för det har alltid varit såhär. Men på sistone har jag funderat liksom "Varför låter det i köket nu?" Antar att det är katten eller något, men om katten är ute?

OK. Logiska förklaringar:
Darth=kylskåpet, enda jag kan tänka som låter.
Ramlande saker i köket=något i typ.. diskmaskinen? Som legat konstigt. Eller något som varit varmt som.. ja, det händer något med? Haha. Som typ en petflaska som 'knäcker' i plasten.

Ja, kanske det. Hade lite funderingar bara. Tänkte inte skriva om detta.. men vad var det då jag tänkte skriva om? Ja..ha..
Iallafall. Ska jobba idag. Clubfrukost today, men jag jobbar inte på den. Då hade jag jobbat nu ;) Men jag jobbar till stängning idag, hoppas det är mycket varor! Och mycket folk.

Jaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... Haha! Tittar på vakna! samtidigt så jag blir lite off när jag skriver X)

HEJ!


\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback