Inspirerad


Imorse vaknade jag vid 6, eller innan, Jim höll på i köket ett tag sen hörde jag dörren låsas. Försökte somna om, men icke. Låg och vred mig ett tag, men sen klev jag upp. Egentligen hade jag tänkt kliva upp nu, haha. Jaja. Skall åka och jobba 11-18 idag. Sen imorgon så måste jag ombesiktiga bilen.

Sen måste jag bara ge en eloge till Emma (Sjöberg) Wiklund som var med på Vakna! idag. Huuuur inspirerande är inte hon? Så snygg och fresh. Vill bara rusa på åhlens och köpa allt i hennes hudvårdsserie! Haha. Mest för att hon verkade veta så mycket om det hon håller på med.





Nu så ska jag göra mig klar -fast jag har ett par timmar på mig, haha ;)

Hej!

\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback