Hearts


Idag har jag hjärtan i öronen ;) Ett stort och ett litet.

Syns kanske inte så bra, men det är en plopp med ett litet guldhjärta :)

Sitter nu och nervar för de gräver för fiber här utanför och det är ett stort dike vid vår utfart! Och en stor grushög! Blev tvungen och gå och säga till att "Jag ska på jobbet om en timme!" haha. Han sa iallafall att han skulle fixa och fylla igen diket/hålet tills tio. BRRRRRA!

Sen... så måste jag erkänna att.. Jag saknar mitt röda hår (!)(?) frågetecken? Var ju så nöjd, men så kollade jag på cambilder när jag tog dessa ovan och jao.. lite saknad är det ska jag erkänna.. Hmm... Kanske skulle ta och köpa peruker jag?! 
, nu ska jag faktiskt inte färga något mer! Eventuellt en ljus toning eftersom det är så mkt rött i håret fortfarande. Fast nej, jag ska inte lägga ut några mer pengar på håret nu. Ska sluta lägga pengar på onödiga grejer! Och jag ska sparasparaspara!

Nu ska jag gå och borsta gaddarna!
Hej!

\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback