God morgon klockan 5!


Ja, igår så var vi ut och åt :) Mys var det! Fast jag blev besviken på restaurangen, menmen. Halvgod mat och lite vin, it's all good ;) 
  
När vi kom hem så kom pappa en sväng och gav mig mitt paket!
Hihi! :D
Precis vad jag önskade mig! Fast mycket flashigare -digitalt och allt liksom! :)

Sen kommer jag inte ihåg hur, men jag somnade! Hahaha! Jag minns inte att jag somnade X) Vaknade av en mardröm -Jag och Jimmie var ute och dök, och jag tog kort med min systemkamera (som tydligen var vattenfast?). Så kom det en haj! Fast det inte skulle vara hajar där! Och den liksom 'lekte' med oss, den tänkte äta mig men den 'nafsade' bara, uhuuhuuhuuu! Och jag försökte skrämma bort den med blixten på kameran, men det fungerade bara en liten stund! Sen kom en stor våg och liksom sköljde bort allt! Sög bort allt vatten liksom! Och jag hann inte ta tag i något men det hann Jimmie. Det var som på en film, när kärleksparet sträcker ut händerna efter varandra, haha! Men sen försvann jag.. Uffa! Då vaknade jag!

Nae, inte så kul dröm. Vaknade liksom och visste inte var jag var, för jag mindes inte att jag somnat! Haha. Klev upp och släckte alla lampor, trodde klockan var typ 12, men den var 5! Haha!

Men NU ska jag åka och jobba. NU måste jag åka!

Hejhej!

\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback