Sunday, lovely sunday :)


Jaaaa, jag älskar söndagar :)

Igår så var jag och Jimp, Denise och Mackan i hudik på Texas och åt -såååååå gott! Fi fan. Jag och Denise tog samma -bbq ribs, och herre! Sååå gott det var! Och sååå mycket! Haha, vi spekulerade i om vi fått en halv gris på bordet (sen blev det "Kanske det är en katt? Hund? Ko? Räv? Hahaha!") X) Jimmie fick några ribs av mig, men han orkade inte heller, haha.
Jag har aldrig ätit där förut, så det var ju en positiv upplevelse :) Men nästa gång får vi komma ihåg att inte ta någon förrätt (även om det bara var ett bröd). Inte för att jag tror man orkar med ändå ;)

Ja, så blev det några öl och så satt vi och pratade och hade en supertrevlig kväll :D Tack alla ni för det var så trevligt och kul :)


Nu idag så gick vi till Denise & Mackan (för Jimp hade bilen här) och det är sååå härligt väder ute! Är på såååå bra humör :D Nu sitter Denise bakom mig och leker med katten, haha "Får du psykbryt? Ta den då! Ta den! Ahahahaha!" HAhaha! Psyco :)

Haha! Hittade en 'gammal' bild i Denisas dator, när vi lekte med hennes cam X)

Japp. Och nu ska vi ta en roadtrip och kolla var man kan tvätta bilen. Förmodligen.. finns en i njurunda va? Sen ner till fjärn å äta hos papi :) Myyys!

Hejhej!

\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback